Специалната награда „Сребърен лъв“ в категорията Direct от рекламния фестивал в Кан, Франция, заслужи снимка с риба на Йордан Цветков, от отдел „Риба“ на МЕТРО София. Той позира с току-що пристигнал от Малдивите 14-килограмов групер (Brown Marbled Grouper), уловен в дива среда.
Вече 15 години МЕТРО България предлага богат избор от над 60 вида прясна риба и всякакви морски дарове, както и разнообразие от над 150 рибни артикула от България и целия свят. Специално разработена постоянна студена верига гарантира сигурността и качеството на рибата – от улова до доставката в магазина.
Като най-голям доставчик на риба в Европа МЕТРО демонстрира по въздействащ начин свежестта на своя рибен асортимент в рекламата си, с която спечели наградата на фестивала в Кан.
Повече подробности на https://www.24chasa.bg/