140 години организирано ловно движение
Търсене
Close this search box.
НЛРС "Съюз на ловците и риболовците в България" 140 години организирано ловно движение
Търсене
Close this search box.

На ловна конференция в Чехия: Отличиха медийната политика на НЛРС-СЛРБ

нлрс-слрб чехия

По повод 100 години от създаването на Чешкият ловен съюз бе организирана конференция, на която бяха дискутирани множество важни за ловната общност теми.

В събитието участваха представители на националните ловни оргаизации от Чехия, Словакия, Словения, Унгария и Сърбия (регионално сдружение “Войводина”).

нлрс-слрб чехия

По време на тематичните срещи бяха дискутирани темите: “Изграждане на позитивен имидж на лова”, “Работа с младите – обмяна на методологии и опит”, “ЮНЕСКО и лова – мисията възможна”, “Управление на антиловното лоби и натискът върху лова”, “Стопанисване на дивеча под натиска на европейските регулации”.

нлрс-слрб чехия

Националната организация изпрати делегация от трима експерти – Стилиян Герасков (Експерт “Национални и европейски политики и законодателство в сферата на лова”), Хари Иргев (Експерт “Национални и европейски политики и законодателство в сферата на биоразнообразието”) и Кристиян Попов (медиен експерт).

Като гост присъства и мултимедийният репортер на БТВ Ладислав Цветков, който представи филма си “Мисия лов” и неговите възгледи относно позитивния ПР и правилното взаимодействие между ловни и природозащитни организации.

Медийната политика на НЛРС-СЛРБ – пример за успех

Редовното присъствие в националните медии, доброто представяне в социалните мрежи и създаването на видео съдържание бяха определени като положителни елементи на цялостната медийна стратегия на организацията. Излъченият в праймтайма на БТВ филм “Мисия лов” беше показан пред ловните експерти, като предизвика сериозен интерес.

нлрс-слрб чехия

Бяха зададени множество въпроси относно реализацията, начина на заснемане и колаборацията с медията.

Като сериозен успех бе отчетено и създаването на редовно съдържание с ловеца Калин Балджийски. Изнесените данни от социалните канали и сайта на организацията показват, че видеата с него се радват на голяма гледаемост и ангажираност.

Най-успешното видео, създадено с участието на Балджийски е достигнало 1 400 000 потребители във Facebook, като е изгледано над 611 000 пъти, предизвикало е над 17 000 реакции и 653 коментара.

https://www.facebook.com/watch/?v=708153090278694 – видео

Представените данни от НЛРС-СЛРБ ще бъдат използвани от сродните организации, като основа за развитие на техните комуникационни стратегии.

Успешният опит на чешката организация, свързан с работата с деца, ще бъде използван за разработване на  стратегия от НЛРС-СЛРБ, която да развие тази дейност и в България.

РЕКЛАМА

Facebook
Twitter
LinkedIn

Сходни публикации

Реклама

ЛОГО - СЛРБ