140 години организирано ловно движение
Търсене
Close this search box.
НЛРС "Съюз на ловците и риболовците в България" 140 години организирано ловно движение
Търсене
Close this search box.

Рибарският бизнес пред нови изпитания

 

    Производителите на морски продукти от Япония Maruha Nichiro и Nippon Suisan Kaisha, Kyokuyo, тайванската компания Thai Union Group, корейскаата Dongwon Industries, норвежските Marine Harvest и Cermaq, а също и производителите на храна за риба Nutreco и Cargill Aqua Nutritio се ангажираха с инициативата „Рибният бизнес за управление на океаните“. Това стана по време на Международна конференция по проблемите на Световния океан, състояла се наскоро в Ню Йорк, САЩ. Сумарният оборот на обединилите се в битка за спасение на рибните ресурси компании възлиза на 30 млрд. долара.

   В общи линии най-значимите решения са следните. Ще се следи веригата за доставки, за да се предотврати разпространението на незаконно добита морска храна. Ще бъдат разработени точни правила за работа с доставчиците, което ще стане с помощта и на властите в съответните страни. Съществуващите стандарти за сертифициране ще бъдат актуализирани, като освен това усилията ще се съсредоточат и към предотвратяване на вредните емисии и унищожаването на типичните местообитания на най-ценните промишлени видове риба.

   За други мерки по намаляване последствията от промените в климата, взети на конференцията в Ню Йорк, може да проетете в бр. 30 на „Рибар”, който излиза като приложение на в. „Наслука”.

 

 

РЕКЛАМА

Facebook
Twitter
LinkedIn

Сходни публикации

Реклама

ЛОГО - СЛРБ